PDA

View Full Version : Επιχείρηση Hackintosh, μια βοήθεια pleaase...


korakas
08-23-2010, 05:12 PM
Καλησπέρα σε όλους :)
πρόκειται να μεταβώ σε Mac πλατφόρμα, αγοράζοντας ένα Mac Book Pro, και θέλω να περάσω Snow Leopard στο υπάρχον PC μου. Όμως δυστυχώς δεν έχω ιδέα για το τι πως κτλ. Είμαι τελείως αρχάριος στο θέμα osxx86. Αιτία αυτής της αλλαγής είναι η αξιοπιστία των Mac και του λειτουργικού τους, αλλα και η υπεροχή τους και αξιοπιστία σε επεξεργασία εικόνας και ήχου, που είναι και το επάγγελμά μου. Με τα Windows τα'χω δει όλα!:D

Οπότε θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά σας για να μεταλλάξω το PC μου σε Mac. Δηλ. ποια έκδοση Hackintosh να χρησιμοποιήσω, αν θα χρειαστούν καποιες ρυθμίσεις πριν κτλ. Εχω ψάξει αρκετα σε διάφορα παρόμοια foroum , αλλά οταν είσαι τελείως άσχετος μπερδέυεσαι αρκετά. Anyway, να μην σας πρίζω με λεπτομέρειες, αυτό είναι το
hardware μου:

CPU: Intel Quad Q9300 2.50 GHz
Mobo: ASUS P5E
GPU : ASUS EAH 3870X2/G/3DHTI/1G
4 Hard disks: Στον 1ο εγκατεστημένα Windows 7 ultimate x64, στον 2ο θέλω να εγκαταστήσω τα Snow Leopard, και οι άλλοι δύο είναι σε RAID 0.
4GΒ RΑΜ

Aν χρειάζεται οποιαδήποτε άλλη πληροφορία πείτε μου. Επίσης δουλεύω με 2 οθόνες, θα έχω αυτή τη δυνατότητα με τα Snow Leopard? Απ'οτι είδα σε άλλα thread οι Ati κάρτες δεν υποστηρίζονται ιδιαίτερα, οπότε αν δεν καταφέρω να δουλέψει το Hackintosh μου με την υπάρχουσα κάρτα γραφικών, έχετε να μου προτείνετε κάποια καλή και οικονομική της Nvidia? :D

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μεγάλο post μου.
Cheers!! :):)

Κάποιος που να μπορεί να βοηθήσει? pleaaaase... :-(

excos
08-25-2010, 04:14 PM
Δεν νομιζω να εχεις κανενα προβλημα για να βαλεις snow σε αυτο το συστημα, εαν ψαξεις στο google υπαρχουν πολλοι οδηγοι που μπορεις να ακολουθησεις για να κανεις installation.

korakas
08-26-2010, 09:41 AM