View Single Post

Old 07-29-2009, 02:12 PM
korakas korakas is offline
Cheetah

Γεια σε όλους και συγχαρητήρια για το εν λόγω thread :-) .
Ασχολούμαι με επεξεργασία ήχου και εικόνας και εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι να περάσω leopard στον υπολογιστή μου, καθότι δεν έχω την οικονομική δυνατότητα για κανονικό mac, αλλά και επειδή θέλω να μπω πλέον στο κόσμο των leopard . Λόγω όμως μη συμβατότητας της κάρτας ήχου μου (EMU 1820) με mac το άφησα στην άκρη και παρέμεινα στα Vista 64 που μέχρι τώρα δουλεύουν καλά, αν εξαιρέσει κανείς βέβαια κάποια έως αρκετα καμιά φορά απ'τα γνωστά κολλήματα των windows. Μετά από προσωπική εμπειρία στο σπίτι ενός φίλου ο οποίος έχει Mac Book Air και φυσικά Logic και όλα τ'αλλα καλούδια, είδα κι έπαθα! με μία λέξη από την σταθερότητα αλλά ανωτερότητα του leopard.

Anyway, αποφάσισα να κάνω το βήμα, οπότε θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια σας γιατί είμαι τελείως αρχάριος στο κόσμο των Hackintosh :-( . Ποιά έκδοση θα μου προτείνατε να εγκαταστήσω,ποιους drivers, (παρεπιπτόντως, ότan λέμε kext εννοούμε driver?) κτλ. Αφού έψαξα αρκετά είδα οτι η έκδοση iPC 10.5.6 θα δούλευε στο σύστημά μου, αλλά νιώθω ότι είμαι σ'ενα χάος και ειδικά μετά απο σχετικά thread pου διάβασα εδώ γι' αυτή την έκδοση ότι, δηλ. έχει προβλήματα, πελάγωσα :-( . οπότε θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά και συμβουλή σας, κι εγώ σαν καλός μαθητής εννοείται πως θα την ακολουθήσω. :-)

Το hardware μου έχει ως εξής:

CPU: Intel core 2 Quad Q9300
MB: ASUS P5E με chipset Χ38
GPU: ASUS EAH3870 X2
4 GB RAM
4 HD, 2 σσυνδεμένοι σε RAID 0 και σε έναν εκ των άλλων δύο έχω εγκατεστημένα τα vista 64
όσο για κάρτα ήχου εννοείται πως αναγκαστικά θα πάρω καινούργια, μάλλον καποια με firewire ή usb σύνδεση. Επίσης, αν και αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία, δουλεύω μέχρι τώρα με 2 οθόνες, θα μπορώ να έχω το ίδιο αποτέλεσμα, όταν με το καλό εγκατασταθούν σωστά τα Leopard?